Do przeczytania cz.5

Powiem wam, że w rezultacie nie wiem, jak finalnie będzie wyglądać ten stosik. Wszystko dlatego, że co chwilę wpada mi w ręce coś ciekawego albo nagle decyduję się na realizację kart kwotowych w księgarniach lub trafiam na świetne okazje promocyjne, a znajomi podrzucają różne pozycje. Ten miesiąc jest wyraźnie książkowy.

Poniżej zdjęcie, jak to wyglądało w pierwszym podejściu.



Do łask wróciła u mnie fantastyka. Stęskniłam się za nią, a przez ostatni rok traktowałam ją po macoszemu. Mamy więc tutaj Metro 2033 i Metro 2034 Dmitry Glukhovski'ego, Łotra i Królową zdrajców Trudi Canavan (jak się okazało, obydwie już czytałam), Przystań wiatrów i Rycerz Siedmiu Królestw George'a R.R. Martin'a, Strach mędrca cz.1 i cz.2 Patrick'a Rothfuss'a, Godzinę czarownic t.1 i t.2, Lasher t.1 Anne Rice. Uzupełnieniem stanie się książka Erberto Petoi Wampiry i wilkołaki, źródła, historia, legendy od antyku do współczesności.

Nie zabraknie kryminału, który będzie reprezentować Hakan Nesser z książką Drugie życie pana Roosa i Samotni, Simonn Beckett Wołanie grobu, Borys Akunin Pelagia i biały buldog.

W trochę inny świat wprowadzą Isaac Bashevis Śmiercią Matuzalema i Maria Jarochowska Wyrokiem śmierci.

Na blogu pojawi się również Carlos Ruiz Zafon z Grą anioła, Monika Szwaja Jestem nudziarą (zaintrygował mnie tytuł), biografia Lebron James i coś o zdrowym odżywaniu, czyli Zamień chemię na jedzenie Julity Bator.

A poniżej, co doszło w trakcie pisania tego wpisu.




Czekają na mnie dwie książki Zygmunta Miłoszewskiego: Uwikłanie i Bezcenny. Kupiona za niecałe 10 zł Alice Munro Jawne tajemnice, Anatolij Rybakow Dzieci Arbatu t.1 i t.2. Fantastykę reprezentować będzie Paweł Majka Dzielnica obiecana, Trudi Canavan Złodziejska magia, Patrick Rothfuss Muzyka milczącego świata, a także Brandon Sanderson Droga królów i Słowa światłości (już się nie mogę doczekać tych kobył). Doszedł jeszcze Patrick Rothfuss z t.3 Kroniki królobójcy, czyli Muzyką milczącego świata.

Także miłego czytania i wam i sobie życzę!

Komentarze

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwuj mnie na Instagramie