Bóg jest! Spotkałem go - Bartosz Pałgan



Kiedy usłyszałam, że Bartek Pałgan spisał swoją historię, chciałam jak najszybciej ją przeczytać. O jego losach tylko słyszałam od osób trzecich i trochę od samego autora. Pełnej relacji jednak nie miałam okazji usłyszeć.



Bóg jest! Spotkałem Go to książka o drugim życiu, które zostało dane samemu autorowi. Historia zaczyna się od wypadku samochodowego 6 sierpnia 2010 roku. Bartosz Pałgan jadąc czerwony seatem wpada w poślizg i ląduje na drzewie.  Niedługo później bierze udział – już w stanie nieświadomości – w kolejnym wypadku. Przewożąca go karetka miała stłuczkę w niedalekiej odległości od szpitala we Włocławku. I tak zamiast trafić jak najszybciej na odpowiedni oddział autor musiał czekać na kolejną karetkę, która przebije się przez korki i przewiezie go na miejsce.

Książka mówi o intensywnej walce, niesamowitym wsparciu bliskich i nieznajomych. O modlitwie w całej Polsce w intencji autora. I o spotkaniu, którego doświadczają Ci, którzy przeżyli własną śmierć. Historia pokazuje upór Bartosza Pałgana, który w dążeniu do celu był cierpliwy i pracowity, pomimo że rokowania lekarzy nie były optymistyczne.


"Całe to zdarzenie, w moim przypadku dotyczy urazu głowy, ale opisując to, nie chciałem, aby słowa te były skierowane tylko do osób z podobnymi urazami bądź do ich bliskich. Liczę na to, że może te komuś te słowa i ta relacja dodadzą siły i wiary w to, że warto podjąć nieraz nierówną walkę z losem i przeniesie ona nadzieję na sukces."


Po przeczytaniu tej książki miałam i nadal mam ogromny szacunek oraz podziw dla autora właśnie za tę nieustępliwą walkę. Za to, że się nie poddał i zacisnął zęby chcąc wrócić do dawnej sprawności, do swojego życia. Jego historia uświadamia człowiekowi kilka kwestii. Po pierwsze, że nie doceniamy pewnych zwykłych, codziennych umiejętności i rzeczy, które mamy możliwość wykonywać. Po drugie, że trzeba wyznaczać sobie cele, nawet jeśli są odległe i je realizować.


"Moim zdaniem kluczem do osobistego sukcesu, bo o takim mogę teraz pisać, było dokładnie wiedzieć, czego chcę."


Kolejną ważną kwestią, jaką poruszył Bartosz Pałgan w Bóg jest! Spotkałem go to istota wsparcie rodziny i znajomych, ale także ludzi przypadkowych. Ich modlitwy za niego w wielu miejscach Polski.

Premiera książki miała miejsce 28 czerwca 2015 roku. Pozycja jest przeznaczona tylko do lokalnej sprzedaży, więc jeśli ktoś jest zainteresowany lekturą, może się skontaktować z autorem poprzez blog Nazakręcie. Zachęcam, bo takie historie dają tzw. „kopa” do życia.

Komentarze

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwuj mnie na Instagramie