Czytamy literaturę skandynawską i islandzką 2015 - podsumowanie styczeń

Czas na podsumowanie stycznia - pierwszego miesiąca wyzwania Czytamy literaturę skandynawską i islandzką 2015.

Bardzo ucieszył mnie fakt, że znalazło się kilka chętnych do udziału w moim wyzwaniu. I już w styczniu miałam możliwość przeczytać kilka opinii na temat książek, których nie czytałam. 


Punktacja w tym miesiącu wygląda tak:

Gośka B. 3 punkty
Kinga L, Magda Kowalczyk, Elaine blath 1 punkt

Nominację do nagrody kwartalnej za najbardziej interesującą moim zdaniem opinię dostaje Kinga L. Jej wpis o Lodowej pułapce Kitty Sewell zaskoczył mnie swoją bezpośredniością, bez żadnego owijania w bawełnę. Gratuluję!

Wszystkim dziękuję za udział w pierwszym miesiącu wyzwania Czytamy literaturę skandynawską i islandzką 2015 i zapraszam do kolejnych! W każdej chwili można dołączyć. TUTAJ znajdziesz też regulamin i zasady zabawy.

Proszę o dodawanie recenzji na luty pod tym postem. 

Przyjemnego czytania!

Uczestnicy:
2. Elaine Blath (1) Mari Jungstedt "Niewidzialny"
7. Mojra



Komentarze

Popularne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwuj mnie na Instagramie